Sidor

tisdag 8 juni 2010

Logg 8


Moor Far.låt menar inta att allt är fel men.d-det det frr ärr fra. a. d-dunk. ner. nehheråt. hassssar. STOP inte arg, men rasar för farmor och naja och en sång inte farligt tror jag. oroa inte kanske ni märkkt jag gett mig iväg. STOP Måste springa. STOPP. Hör-r. ingenting. förlåt! Förllll-lå-lå-lå-lå-lå-t. Mås-te! Ni sa ingenting. I-ingen sa nånting. om alla döda. STOPP s-springer t-tills vet jag inte v-vet anat. allt som lever. måste räda något som kan. STOPP frlåt!föör lååt! måste. måste springa. ingen rytm STOPP inget papper. stopp. har hört talet om bokstäver. STOPP som folkdräkter. STOPP kommer tillbaka. sömmar som fäster. syns, tror jag. vet bara detta som min vän e-erik "Din egen röst manar dig/ta ansvar för släktet [...] Vår saknad bor i jojken/I den finns bot mot förstelning/Den höjer själen" ekade ut över vattnet förut. ska ta oss alla bort frrn skam. STOPP. Vet ni tycker eller tänker jag tar i. ska visa. ska ge tillbaka det som är vårt STOPP allas. Minns Naja. Alltid. Alltid. Lova. Ingen fara. klarar mig. starkare ben än STOPP kanske trott. Det finns sån STOPP jojk kan åter hitta våra munnar mätta. STOPP snäll-la.snää-l-lla förlåt hur dålig STOPP v-vet, eller tror att ni anser dålig s-sällskp. bli inte onda. fick meddelande som måste följas. det är STOPP för oss alla fast jag är sämre arbetsmänska. Lappen från en som heter barkman sa: SAMSON! SKOGEN, INTE VATTENSPEGELN. STOPP varnad på allvar. måste löpa inåt skogarna. glömmer inget. ska STOPP hitta takt. sen. sen. inget överdrivet. Bara detta. följa detta råd STOPP blint fast ändå inte. Mina ögon fungerar bra och tar hand om mig. Oroa er inte. STOPP/Er son Samson STOPP STOPP STOPP STOPP STOPP STOPP STOPP STOPP

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar